Aanvraag indienen? Doe dit voor 1 september

Nieuwe aanvragen dienen uiterlijk 1 september via het digitale formulier ingediend te zijn. De eerstvolgende bestuursvergadering vindt plaats op 10 september.

Deadline nieuwe aanvragen verschoven

De eerstvolgende bestuursvergadering zal plaatsvinden op 10 september in plaats van 3 september. Hiermee wordt ook de sluitingsdatum voor nieuwe aanvragen iets aangepast. Aanvragen dienen uiterlijk 1 september te zijn ingediend om te worden meegenomen in de eerstvolgende bestuursvergadering. Let op: een aanvraag kan alleen digitaal worden aangeleverd en moet van alle gevraagde informatie voorzien zijn.

Doe een aanvraag!

Vijftal projectaanvragen toegewezen

De afgelopen periode hebben veel vrijwilligers Stichting Steunfonds benaderd voor financiële ondersteuning van hun project. Een vijftal projectaanvragen is door het bestuur gehonoreerd, uiteenlopend van een buurtcamping tot podiumschool en een congresdag voor studenten.

Is jouw project volgend kwartaal ook een van de gelukkigen?