Privacyverklaring

Wie zijn wij

Ons website-adres is: https://www.stichting-steunfonds.nl

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Formulieren
Door het contactformulier en aanvraagformulier in te vullen worden uw gegevens beveiligd gemaild en opgeslagen op de servers van www.stichting-steunfonds.nl

Ingesloten inhoud van andere websites
Berichten op deze site kunnen ingesloten (embedded) inhoud bevatten (bijvoorbeeld video’s, afbeeldingen, berichten, etc.). Ingesloten inhoud van andere websites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker deze andere website heeft bezocht.

Analytics
We gebruiken Google Analytics om de bezoekersaantallen en het gedrag van de bezoeker te analyseren. Deze gegevens worden bewaard bij Google. De gegevens worden anoniem opgeslagen.

Met wie we uw data delen

Wij beheren zelf uw data en delen deze niet met derde partijen.

Hoe lang we uw data bewaren

Wanneer u een contactverzoek of aanvraag doet dan worden die gegevens en de metadata van die aanvraag voor altijd bewaard.

Waar we uw data naartoe sturen

Reacties van bezoekers kunnen door een geautomatiseerde spamdetectie service geleid worden.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door Stichting Steunfonds en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u hebben in een computerbestand naar u of een andere, door u genoemde organisatie, te sturen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar info@stichting-steunfonds.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek. Stichting Steunfonds wil u er tevens op wijzen dat u de mogelijkheid heeft om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons. Data die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligingsdoeleinden kunnen wij niet verwijderen.

Welke rechten u heeft over uw data

Als u een account heeft op deze site of u heeft reacties achtergelaten, dan kunt u verzoeken om een exportbestand van uw persoonlijke data die we van u hebben, inclusief alle data die u ons opgegeven heeft. U kunt ook verzoeken dat we enige persoonlijke data die we van u hebben verwijderen. Dit bevat geen data die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligingsdoeleinden.

Contactinformatie

Stichting Steunfonds
5201 GB 's-Hertogenbosch
info@stichting-steunfonds.nl

Aanvullende informatie

Hoe we uw data beveiligen
De website is beveiligd met een SSL certificaat waardoor de data over een beveiligde verbinding wordt verstuurd.

Double-click to edit button text.
crosscross-circle